Thursday, August 20, 2020

Ar trebui să nu uiți niciodată să Fii Fericit!



Sursă foto: Wallpaper (Google)

Bună dragii mei! :)

Făcând azi curățenie printre e-mailurile mele și frunzărind prin arhivă, am găsit acest frumos articol scris acum 4 ani de Rhea, pe blogul său „Cartea cu Desene”. Nu știu care este motivul de ce nu mai există acest blog și nici nu mi-am dat seama când acesta a dispărut, dar sper din suflet că Rhea, fata senină, sensibilă și fină din „Cartea cu Desene” este bine și sănătoasă, iar când va considera ea de cuviință să se reântoarcă în ale scrisului cu blogul, să o citim cu mare bucurie. Eu o aștept cu nerăbdare! 
Nu am putut să trec nepăsătoare pe lângă cuvintele Rheei, nici nu am putut să las așa minunăție, fără să v-o destăinui și vouă aici pe blogul meu. 
Sper că v-a plăcut!
O zi frumoasă și plină de fericire vă doresc! :)

Nuovo articolo su Cartea cu desene

You should never forget to be happy!

by Rhea
Când ești trist ... ia o pauză. 
Când ești furios ... ia o pauză.
Când ești obosit ... ia o pauză.
Când nu știi încotro să te îndrepți ... ia o pauză.
Când te răscolesc întrebările și nu găsești răspuns ... ia o pauză. 
Când ai vise dar îți lipsesc pașii ce te-ar putea duce la împlinirea lor ..  ia o pauză. 
Respiră adânc ... așează-te o clipă lângă tine... și ia o pauză! 
... Când iei pauză ... mulțumește! 
Sunt mii de binecuvântari de jur împrejurul nostru pe care omitem să le privim în ochi. Vedem doar ce ne lipsește. 
Ce-ar fi să ne bucurăm de partea plină a paharului?! De faptul că încă putem visa! 
Ce-ar fi să ne bucurăm că suntem vii? Că suntem pe propriile noastre picioare?! 
Că avem unde să ne întindem trupul și unde să ne așezăm capul la lăsarea întunericului? 
Că avem prieteni ce-ar face totul pentru noi? 
Ce-ar fi să ne bucurăm că avem familii? Mâncare caldă pe masă? Cer albastru deasupra capului?
Răsfață-ți ființa, zic! Ia o pauză! (Și nu uita...)
 ... Când iei pauză ... Mulțumește! 



No comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment !