Monday, August 10, 2020

STUDIO ONE 5 MUSIC PRODUCTION SOFTWARE / DAW




Bună tuturor! 
Azi este despre MUZICĂ.
Mă adresez tuturor iubitorilor de muzică, mai ales acelora care le place să producă muzică - Producătorilor, acelora care le place să se joace cu muzica amestecând-o - DJ-ilor, precum și acelora care vor să-și facă propriile hituri să sune după placul inimii - Artiștilor

Eu sunt o mare iubitoare de muzică și nu concep viața fără muzică. Pentru mine muzica este elementul vieții, iar aceasta mă definește cel mai bine. Și eu sunt o mare fană a dj-ingului, de vreo 10 ani sunt și eu un „Virtual Dj”. Am deprins din câteva programe de muzică, tainele utilizării acestora, învățând (facultativ, atunci când am avut timp) din tutorialele de pe youtube. Îmi place să încerc tot felul de software-uri în ale muzicii și în toți acești 10 ani, am încercat câteva.
Îmi amintesc, acum 10 ani, primul software în ale muzicii pe care m-am încumetat să-l încerc (de una singură) pentru început, a fost FL Studio10. Și DA, a fost dragoste la prima vedere. FL Studio este și va rămâne favoritul meu. Mai apoi am încercat treptat altele, cum ar fi: Traktor, Magix Music Maker și Ableton. Mi-au plăcut și acestea, și pot spune că al doilea ca și preferință după FL Studio este Ableton. Nu aș zice că nu vreau să încerc și alte programe, NU, nici gând! Eu sunt adepta noului și a inovațiilor, așa că îmi place să încerc tot ce este nou.

Dar hai să nu vă mai țin pe jăratec și să vă spun despre ce vreau să vă vorbesc azi. 

Am să vă prezint un software nou. 


PRESONUS STUDIO ONE 5 ARTIST



Sursă foto: SoundCreation.ro

Sursă foto: SoundCreation.ro




PREZENTARE GENERALĂ - ca să știți despre ce este vorba:



PRESONUS STUDIO ONE 5 ARTIST - este un Software DAW pentru înregistrare și editare audio, este compatibil cu Mac sau PC, are procesare 64-bit, număr nelimitat de piste, Plug-in Suite, Pitch Correction, și Mastering Tools, Impact XT și licenţă electronică.


CONȚINE:

  • Browser de conținut cu funcție drag-and-drop, care facilitează căutarea, previzualizarea de track-uri, sample-uri, efecte, instrumente, preset-uri;
  • Număr nelimitat de track-uri audio, instrumente virtuale, bus-uri și canale de FX;
  • Sunet incredibil de calitativ;
  • Export și import din SoundCloud (numai bun pentru cei care au cont pe acest site);
  • are 5 instrumente virtuale (sampler de tobe - Impact XT; player virtual - Presence XT; sintetizator analogic modular polifonic - Mai Tai; sintetizator monofonic - Mojito și Sample One XT), AU, VST2, VST3 și suport ReWire;
  • Compatibil cu Windows și Mac OS;
  • Compatibil cu interfețele audio conforme cu ASIO, Windows Audio, și Core Audio;
  • are 30 de efecte tip plug-in, printre care și simulator de amplicator de chitară, tap delay, auto filter, reverb etc.
  • Posibilitate de utilizare de comenzi rapide: Pro Tools, Cubase sau Logic, sau de creeare de scurtături personalizate;
  • Aplicație Studio One Remote;
  • Canale de AUX;
  • Suport poly pressure / MPE pentru controlere avansate MIDI;
  • Suport multi-touch;
  • Cerințe minime de sistem: Windows 10 (64 biți), Mac OSX 10.13 (64 biți), Intel Core i3 / AMD A10 CPU, 4 GB RAM, spațiu de stocare de 40 GB , interfață audio (ASIO, Windows-Audio, Core-Audio), conexiune la internet.
Vă las aici două video să vedeți cam ce anume cuprinde și cum se utilizează. 







Ce ziceți, vă place acest software? Mie DA!!!
Serios mă gândesc ca în curând să-l achiziționez, iar mai apoi să-l încerc să văd ce poate ;) Abia aștept ziua aceea. :)

Dacă v-a plăcut ce v-am prezentat aici în acest articol și dacă vă interesează și alte software, articole și accesorii pentru DJ-ing, instrumente muzicale sau alte articole muzicale, puteți intra aici pe site-ul: SoundCreation.ro să navigați, să cercetați și să vă alegeți ceea ce căutați, iar mai apoi să cumpărați. 

Vă doresc să aveți spor la cumpărături! ;)

MAKE MUSIC AND ENJOY!!! ;)


No comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment !